Jak si zařídit pohodlnou domácí kancelář

Nejde jenom o výhody práce z domu, ale hlavně o jeho nevýhody. Ne všichni se umíme na práci soustředit tak, jak bychom potřebovali, takže se může stát, že buďto sklouzneme k tomu, že pracovat nebudeme témě vůbec a budeme zanedbávat všechny své povinnosti, nebo se stane naprostý opak – zapomeneme na to, že máme i soukromý život a plně propadneme práci.

I z toho důvodu je důležité, abychom měli pohodlnou pracovnu, do které se budeme rádi vracet, abychom zde měli všechno, co potřebujeme a aby všechny věci měly své místo a svůj řád, abychom je hned bez složitého hledání našli.
zařízená domácí kancelář
Ovšem horší to je, když se ještě navíc k těmto problémům musíte potýkat s nedostatkem místa a pracovna není vůbec proveditelná. V tom případě se musíte smířit s pracovním koutem jako součástí obývacího pokoje, nebo hůř, ložnice.

Co všechno musí v pracovně být?
1.       Pracovní deska
Bylo by lepší, kdybyste nemuseli mít home office v ložnici, jelikož tato místnost je určena ke spánku a k relaxaci, a pokud máte spát ve stejné místnosti jako pracovat, některé lidi to může svádět k workoholismu a spánek zanedbávat. Proto je lepší zvolit místo v obývacím pokoji, nebo klidně v chodbě, pokud je dostatečně prostorná.
Pracovní deska se musí někam vlézt. Budete k ní samozřejmě potřebovat i židli, proto vyberte místo, kde se bez problémů vejdete.
domácí kancelář u okna
Stoly by měly mít vyvýšené místo pro monitor, pokud máte počítač stolní.
Pakliže pracujete na notebooku, je lepší investovat do větrací podložky, která notebook mírně zvedne, a vy můžete psát ve sklonu.
Nesmíte zapomínat na poličky a skříňky. Důležité je, mít všechno po ruce.
2.       Židle
V pracovně by měla být židle zdravotní, otočná a polohovatelná.
3.       Pořádek
Pokud máte hodně papírů a drobností, investujte do velké police, případně do komody nebo do úložných boxů.

Jak si zařídit pohodlnou domácí kancelář
5 (100%)1

Published by na-dlani.cz